niet-zomaar-marketeers-spitch

‘S werelds beste marketeers

In onze stad is een nette straat en het eerste huis daarvan is modern, goed onderhouden. Op een flink bord in de tuin staat: hier woont de beste marketeer van de stad. Iets verderop is er een groter huis, echt een stuk groter, met in de tuin een enorm bord, daarop lees je: hier woont de beste marketeer van het hele land. Nog wat verderop zie je dan een geweldig gebouw met op het dak in grote lichtgevende letters: hier woont de allerbeste marketeer van de hele wereld. Helemaal aan het eind is er nog een klein huisje. Achter een klein hekje en naast een klein deurtje hangt een klein bordje, daar staat op: hier woont de beste marketeer van de straat.

Online marketing als ambacht

Online marketing is een dynamisch en snel groeiend vakgebied. En daarmee ook een uitdagend vakgebied, want online marketing vereist veel specifieke kennis. Bij sPitch beschouwen we online marketing als echte ambacht. Een ambacht dat vraagt om veel kennis en kunde op tal van vakgebieden. Kennis van HTML, CSS, user experience, zoekmachine optimalisatie (SEO), Adwords (SEA), online advertising, Google Analytics en conversie optimalisatie bijvoorbeeld. Én dan hebben we het pas over de basis van online marketing. Overigens in onze optiek wel dé basis voor succesvol online resultaat.

beter-zaken-doen-op-internet-begint-bij-spitch-hoe-resultaat-gericht-is-jouw-online-marketing-spitch-het-beste-online-marketing-bureau-van-arnhem
marketing-partner-spitch

Online marketing als passie

Als je succesvol wil zijn met online marketing dan ben je hier veel tijd en energie aan kwijt. Daarnaast vragen de vereiste kennis en kunde om een schat aan ervaring, opleiding en affiniteit die zowel breed als diep gaat. Bij sPitch onderstrepen wij dat als geen ander. Onze digitale wortels gaan terug tot het jaar 2000 en vanaf 2005 is de basis gelegd voor wat nu sPitch is. Door de ruime kennis én ervaring weten wij bijvoorbeeld niet alleen welke tools we moeten inzetten, we geven ook antwoord op de vraag waarom we deze tools inzetten en hoe we dat doen. Dat vinden we niet alleen leuk, het is ook onze passie! Onze opvatting is dat passie voor het vak de fundering is voor het succes van onze klanten én van sPitch!

Door de wol geverfde marketeers

“Door de wol geverfde marketeers, marketeers die uit het juiste hout zijn gesneden. Marketeers die als geen ander verstaan de juiste doelstellingen te formuleren en vervolgens succesvol uit te voeren.” Het maakt ons best trots dat concullega’s,  professionals én natuurlijk onze klanten ons op die manier omschrijven. In de basis is dat gebaseerd op het leveren van goede werkzaamheden en resultaten. We maken je website zo verleidelijk mogelijk voor je doelgroep en we trekken vervolgens zoveel mogelijk verkeer naar je website met behulp van SEO, SEA, social media, e-mail marketing en verscheidene vormen van online advertising. Vervolgens laten we de website bezoekers dat doen wat ze moeten doen. Namelijk converteren! sPitch is je sparringpartner voor online marketing vraagstukken en je partner om je online doelstellingen te realiseren.

spitch-online-marketing-team
online-marketing-spitch-tevreden-klanten

sPitch, óók voor jou de geschikte partner?

sPitch kan je helpen bij het realiseren van je online doelstellingen. Of je nou recent gestart bent met je bedrijfsactiviteiten of al jarenlang actief bent. Onze klanten, of beter gezegd onze eigen buyer persona’s, voldoen deels aan onderstaande profiel:

  • Je onderstreept dat online ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen. Wat vandaag actueel is, is morgen alweer hopeloos achterhaald.  Als bedrijf wil je toch graag anticiperen op deze ontwikkelingen. Zelf ontbreekt het je aan de vereiste kennis, expertise en tijd voor online marketing. Termen als: Google Adwords, SEO, usability, conversie optimalisatie of Google analytics zeggen je wellicht wel wat, misschien  heb je er zelfs wel een beetje ervaring mee. Maar een expert? Nee, dat ben je zeker niet. No offence: dat hoeft ook niet.
  • Je bent actief in het MKB en je hebt specifieke kennis van jouw branche en/of vertical maar dit vertalen naar een online marketing strategie én vervolgens de juiste inzet van al die online marketing tools? Hmm, nee. Hierin schiet je tekort.
  • Op niveau sparren over online marketing (evt. met je partner/ huidige online marketing bureau) is best wel een grote uitdaging voor je. Binnen de organisatie is ook niet de vereiste kennis aanwezig. Wél wil je ervoor zorgen dat de online marketing goed verzorgt wordt en dat je inzicht krijgt in de resultaten aan de hand van duidelijke rapportages. 

Heb je bovenstaande 3 vragen (deels) met een ja beantwoord? Staat ontzorgen, toegevoegde waarde en een eerlijke prijs hoog op de lijst? Dan is sPitch voor jouw organisatie de ideale online marketing partner!

Over sPitch, waarom we wat doen

sPitch laat online marketing voor je werken. Wij zorgen met onze ervaring en passie voor meer bezoekers, meer leads én meer klanten. sPitch bestaat uit een klein team getalenteerde mensen met digitale marketing wortels sinds de jaren ’00. Wij zijn digital. Zowel individueel als het gehele flexibele collectief professionals waarmee we de projecten verrichten. We maken organisaties het makkelijker om het maximale rendement te halen uit online marketing. Met liefde voor techniek en creativiteit maken wij het mogelijk dat onze klanten succesvol online kunnen excelleren. Altijd samen, nooit alleen én voor een eerlijke prijs. We hebben passie voor online marketing en streven naar innovatie en inspiratie. We volgen elke (nieuwe) ontwikkeling en delen onze kennis. We stralen van stijgende conversie cijfers en krijgen energie van blije klanten.

spitch-online-marketing-team

Ook meer succes online?

Dit zeggen professionals over sPitch