Verder succesvol online groeien

Als je als organisatie verder bent met je online marketing en je het geheel naar een hoger niveau wil tillen zijn de ‘standaard’ diensten als SEO en Google Adwords niet genoeg. Het speelveld van multi-channel marketing en dito campagnes via e-mail, mobiel, social en web is dan een logische volgende stap. Gepersonaliseerde e-mails afgestemd op de customer journey van je doelgroep bijvoorbeeld. Next level marketing, marketing automation en soortgelijke tools wil je inzetten om je ROI te verhogen. In essentie draait het nog steeds om het verkrijgen van relevante bezoekers en conversie optimalisatie, naamsbekendheid en retentie zijn nog altijd belangrijke uitgangspunten binnen het gehele online marketing proces. De doelstellingen zijn ongewijzigd, hooguit ambitieuzer. In deze fase maken details echt het verschil en door de inzet van geavanceerde marketing tools worden (hogere) doelstellingen gerealiseerd. sPitch is geen ‘standaard’ online marketing bureau wat stopt bij een succesvolle uitvoering van SEO en Google Adwords. Nee, we gaan een stapje verder dan dat. De tools die we inzetten verschillen per type klant en per situatie. Iedere klant en situatie is tenslotte uniek.

marketing-partner-spitch

Verder met online marketing

Ook voor jouw organisatie gaan we graag een stap verder met online marketing. De tools die we daarbij inzetten is afhankelijk van de doelstelling. Iedere doelstelling is verschillend en iedere doelstelling is ook uniek. De rode draad is dat wij helpen onze klanten (meer en een beter) inzicht te geven/krijgen in de effectiviteit van online marketing campagnes en digitale marketing activiteiten om meer, maar vooral betere leads te genereren. We zoeken continu naar de beste methodes en technieken voor activatie, conversie, retentie en up-selling. Alles om de aandacht te trekken van de juiste bezoekers. sPitch maakt van bezoekers leads, van leads kopers en van kopers loyale klanten.

Verder met online marketing?

Succesvoller online groeien met onderstaande vier expertises.

Inbound marketing

Marketing Automation

Lead nurturing

Customer insights

Verder met inbound marketing

Inbound marketing houdt in dat je als bedrijf proactief nuttige informatie en handige oplossingen formuleert waar je potentiële klanten naar zoeken, zodat je gevonden wordt. Content is de hoeksteen van inbound marketing.

inbound marketing funnel marketing automation proces customer journey automated marketing process matthieu reijers succesvolle online marketing meer leads meer klanten arnhem

Verder met marketing automation

Met marketing automation ondersteun je de klant zo optimaal mogelijk tijdens het aankoopproces door relevante content te delen. Door relevant te zijn, help je de klant en door te helpen win je vertrouwen.

Verder met lead nurturing

Met lead nurturing ga je op een geautomatiseerde manier de interactie met je leads aan. Je stimuleert het koopgedrag op basis van relevante gegevens. Door gegenereerde leads te nurturen zullen je conversiecijfers stijgen.

beter-zaken-doen-op-internet-begint-bij-spitch-hoe-resultaat-gericht-is-jouw-online-marketing-spitch-het-beste-online-marketing-bureau-van-arnhem
sPitch Marketing Rapportage

Verder met customer insights

Als je niet weet wat je doelgroep zoekt, kun je ze ook niet bereiken. Inzicht in de vragen en interesse van je doelgroep zorgt ervoor dat je ze beter begrijpt. Doordat je ze begrijpt kan je ze beter helpen bij hun uitdagingen.