Uitblinkers in uitvoering

Altijd de volle aandacht

sPitch levert…

sPitch levert sinds 2010 een waardevolle bijdrage aan én in de veranderende digitale wereld van morgen. 
Onze drijfveren? Door de juiste focus, een slimme inzet van online marketing en uitblinkende uitvoering op detailniveau, de klant van morgen bereiken!

Vanuit Arnhem (NL) en Budapest (HU) hebben wij ons als doel gesteld anderen te helpen bij het realiseren van doelstellingen door de juiste inzet van on- en offline middelen. 
Uitgangspunt? Met doelgerichte campagnes conversie verbeteren en waarde toevoegen voor scherpe prijzen. Geen loze woorden of beloften maar aantoonbaar resultaat!

spitch-online-marketing-team
Niemand zit op je reclame te wachten, maar naar je kennis wordt elke dag gezocht.

Het team van sPitch maakt je verwachtingen waar!

Ian | Marketeer

Kevin | Business Developer

Yannick | Development

Matthieu | Marketeer

Maike | Finance

Sjors | Design

sPitch

sPitch is begin 2010 door Matthieu Reijers opgericht. De naam is afgeleid van de term “elevator pitch”. De “s” staat voor social. Niet veel later werd Halbe Zijlstra benoemd tot staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Hij ontwikkelde plannen om te bezuinigen op subsidies in de kunst en cultuursector en gaf aan dat kunstenaars en culturele instellingen zelf verantwoordelijk moesten worden voor het genereren van inkomsten. sPitch heeft commercieel bijgedragen aan diverse activiteiten in deze sector en heeft creatieve ondernemers verder geholpen om hun product/dienst en/of service in de markt te zetten; Van creatief idee, schetsen op papier, realisatie van webdesign, advisering bij online marketing uitdagingen tot gewaagde guerrilla marketing acties. De begin jaren waren dynamisch en veelzijdig te noemen.

Eind 2012

Eind 2012 werd sPitch versterkt door de toetreding van Yannick Clarinda. sPitch kreeg meer vorm en begon zich vooral te specialiseren en nadrukkelijk te focussen op de ontwikkeling van (web)applicaties, het gebruik hiervan en op het stroomlijnen van (online) marketing & sales gerelateerde vraagstukken. In het begin werkte sPitch voornamelijk voor externe online, media en reclame bureau’s en was er geen nadrukkelijke focus op de eindklant. Matthieu Reijers trad voornamelijk naar buiten als interim bij verschillende bedrijven. Op een gegeven moment is gekozen om meer te focussen op de eindklant en de eindgebruiker, naast de werkzaamheden voor online, media en reclame bureau’s. Met als aanvulling dat ook meer technisch georiënteerde bedrijven steeds meer een beroep deden (en doen) op sPitch.  Veel vereiste kennis en expertise is in de loop der jaren opgebouwd en “in house” aanwezig. Er is toen besloten om met volle passie ervoor te gaan. En het is deze passie die ons telkens tot het uiterste drijft. Dit heeft geleid tot het openen van een kantoor in Budapest, Hongarije. In Budapest is de development tak van sPitch gevestigd. Hier bevindt zich veel beschikbaar talent met veel know how en deskundigheid op het gebied van zowel applicatie & (web)development alsmede online marketing.

De Focus

De focus ligt nadrukkelijk op de digitalisering en de wereld die daardoor in een rap tempo verandert. De huidige tijd en onze focus maakt elke dag weer net zo dynamisch en veelzijdig als de eerste dag van de oprichting van sPitch. sPitch gelooft sterk in groei door creativiteit en digitale technologie te combineren. Door deze focus i.c.m. de inzet van slimme online marketing en uitblinkende uitvoering op detailniveau wordt de klant van morgen bereikt.

Altijd de volle aandacht

We hebben altijd de volle aandacht voor de wensen en doelstellingen van onze klanten. Zoals onze slogan luidt. Veelal wordt de waarde van de juiste inzet van online marketingmiddelen door ondernemers in het MKB (nog) te laag ingeschat. Een website of webshop alleen is niet voldoende, en is meer dan een online folder of online visitekaartje. Wij realiseren ons dat resultaat telt en dat het belangrijk is om een hoog rendement te halen uit een online marketingstrategie. Zeker voor de MKB ondernemer die zijn of haar budget maar een keer kan uitgeven. En juist hier komen wij om de hoek kijken. Wij geloven dat het online anders kan. Wij hebben ons als doel gesteld anderen te helpen bij het genereren van inkomsten door de juiste inzet van on- en offline middelen en deze werelden naadloos op elkaar te laten aansluiten, wat zorgt voor doorslaggevend succes. En zo zijn we weer terug bij waar het allemaal begon. En wat betreft kunst- en cultuur? Wij hebben onze werkzaamheden tot kunst verheven.

sPitch helpt ondernemers online groeien.

Accreditaties

sPitch is gecertificeerd, actief lid, partner van en/of steunt o.a. onderstaande partijen.